Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.
Zo’n 47 uitvaartverzorgers besteden wekelijks acht uur aan het opbouwen van zichtbaarheid en vertrouwen in hun regio – zodat zij het aanspreekpunt worden voor niet-verzekerden. Managers Robbert-Frank Peijnenburg en Dineke van den Bosch vertellen ons wat dit precies inhoudt én hoe ze de uitvaartverzorgers ondersteunen in die rol.
Demi van Keulen startte haar carrière als stagiaire bij DELA, maar werkt inmiddels in vaste dienst als financieel administratief medewerker. Ze houdt zich onder andere bezig met het maken van rapportages en het doen van analyses over de cijfers. Ook richt haar werk zich op mensen die een factuur van DELA krijgen rondom de uitvaart en deze – om welke reden dan ook – niet betaald hebben.
In dit tweeluik vertellen Theo Gijsbers, manager verzekeringsprocessen en Inge Akkermans, productmanager Kenniscentrum Verzekeren over hun mooie vak: ‘Ik wil nóg meer uit onze verzekeringen halen’.