Een hoge tevredenheid is voor ons het belangrijkste

Op ons klantcontactcentrum werken ongeveer 180 collega’s vanuit verschillende afdelingen. Zoals Klantenservice, Backoffice en de Nabestaandendesk. Onze medewerkers in het klantcontactcentrum zijn het eerste aanspreekpunt. Wij beantwoorden vragen en verzoeken over de meest uiteenlopende onderwerpen. We schakelen met meerdere afdelingen om ervoor te zorgen dat leden zo snel mogelijk de juiste antwoorden krijgen op hun vraag.

Wij zijn het visitekaartje van DELA en we zetten graag een of meer stappen extra om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zij onthouden immers de momenten die tijdens deze contacten betekenisvol waren. Kortom: wij gaan voor excellente dienstverlening. Klant- en oplossingsgericht zijn; het klinkt logisch, maar het vraagt een grote inzet, die wij graag leveren!

Betrokken

Je laat pas los als je er 100% zeker van bent dat een vraagstuk is opgelost, of als je weet dat een collega het van je heeft overgenomen. Tussentijds check je bij de desbetreffende collega of alles duidelijk is.

Integer

Je maakt op een positieve manier duidelijk wat je vindt. Je bent in staat om te spiegelen en vraagt dat ook van anderen. Je zorgt ervoor dat afspraken duidelijk zijn en je kom de gemaakte afspraken na.

Ondernemend

Je blijft jezelf verbeteren en je schenkt veel aandacht aan het verbeteren van processen. Jouw streven is een optimale klantbeleving voor iedereen. 

Het persoonlijke verhaal van Fleur

“De belangrijkste taak die we bij de Nabestaandendesk hebben, is dat we nabestaanden te woord staan die aangeven dat hun dierbare is overleden, en dat de uitvaart geregeld moet worden. Concreet betekent dit dat we als eerste telefonisch contact hebben met de Nabestaanden. Wij zorgen ervoor dat de eerste stappen voor het organiseren van de uitvaart in gang worden gezet. Daarnaast hebben we contact met uitvaartverzorgers een andere collega's, vertelt Fleur Pieters, medewerker Nabestaandendesk.

"Het leuke en bijzondere aan mijn werk, is dat je mensen houvast kunt bieden in een onzekere en emotionele tijd. Je krijgt veel mooie en bijzondere verhalen mee. Daarvoor krijg je veel waardering en dat geeft mij voldoening".
Example alt text

Flexibele diensten waarbij je twee weekend per maand vrij kunt zijn

Example alt text

Warm contact over zaken en op momenten die er toe doen

Example alt text

Het nieuwe (deels thuis) werken zorgt voor een goede werk en privé balans

Mis nooit meer een interessante vacature

Stel een job alert in