Werken op het klantcontactcentrum

DELA streeft naar persoonlijke, nauwkeurige en snelle dienstverlening voor de leden. Dit begint bij onze medewerkers in het klantcontactcentrum. Dankzij jouw klantgerichte aanpak en communicatieve vaardigheden kunnen onze leden rekenen op de informatie en zekerheid die ze nodig hebben. Wil jij een waardevolle bijdrage leveren aan ons klantcontactcentrum in Eindhoven? Solliciteer dan voor de functies klantenservicemedewerker, medewerker luisterend oor, projectmanager of servicemedewerker.

Over ons: het klantcontactcentrum

Bij het klantcontactcentrum van DELA draait alles om de hoge tevredenheid van onze leden en klanten. Ruim 180 collega’s werken vanuit verschillende afdelingen. Van de klantenservice en backoffice tot de nabestaandendesk. Je hebt telefonisch contact met verschillende mensen uit alle lagen van de samenleving en helpt hen tijdens een van de moeilijkste momenten in hun leven. We zetten altijd dat stapje extra om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zij onthouden immers de momenten die tijdens deze contacten betekenisvol waren. Bij DELA hechten we veel waarde aan de veiligheid van onze systemen, wat betekent dat je altijd vanuit ons kantoor in Eindhoven werkt.

Over jou: werken op het klantcontactcentrum bij DELA

Als medewerker op het klantcontactcentrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze leden en klanten. Je biedt een luisterend oor en beantwoordt vragen en verzoeken over de meest uiteenlopende onderwerpen. Je schakelt met meerdere afdelingen om ervoor te zorgen dat leden of klanten zo snel mogelijk de juiste antwoorden krijgen. Klant- en oplossingsgericht zijn; het klinkt logisch, maar het vraagt een grote inzet, die jij maar al te graag levert. 

Betrokken

Je laat pas los als je er 100% zeker van bent dat een vraagstuk is opgelost, of als je weet dat een collega het van je heeft overgenomen. Tussentijds check je bij de desbetreffende collega of alles duidelijk is.

Integer

Je maakt op een positieve manier duidelijk wat je vindt. Je bent in staat om te spiegelen en vraagt dat ook van anderen. Je zorgt ervoor dat afspraken duidelijk zijn en je kom de gemaakte afspraken na.

Ondernemend

Je blijft jezelf verbeteren en je schenkt veel aandacht aan het verbeteren van processen. Jouw streven is een optimale klantbeleving voor iedereen. 

Het persoonlijke verhaal van Fleur

“De belangrijkste taak die we bij de Nabestaandendesk hebben, is dat we nabestaanden te woord staan die aangeven dat hun dierbare is overleden, en dat de uitvaart geregeld moet worden. Concreet betekent dit dat we als eerste telefonisch contact hebben met de Nabestaanden. Wij zorgen ervoor dat de eerste stappen voor het organiseren van de uitvaart in gang worden gezet. Daarnaast hebben we contact met uitvaartverzorgers een andere collega's, vertelt Fleur Pieters, medewerker Nabestaandendesk.

"Het leuke en bijzondere aan mijn werk, is dat je mensen houvast kunt bieden in een onzekere en emotionele tijd. Je krijgt veel mooie en bijzondere verhalen mee. Daarvoor krijg je veel waardering en dat geeft mij voldoening".
Example alt text

Flexibele diensten waarbij je twee weekenden per maand vrij kunt zijn

Example alt text

Warm contact over zaken en op momenten die er toe doen

Example alt text

Het nieuwe (deels thuis) werken zorgt voor een goede werk en privé balans

Mis nooit meer een interessante vacature

Stel een job alert in