Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.
Marleen werkte zo’n veertig jaar in de horeca en stond aan het roer van twee eigen horecagelegenheden voordat ze in 2015 bij DELA kwam werken. Wat haar zo aanspreekt aan werken bij DELA is de unieke mix van horeca, gastvrijheid en menselijkheid. ‘We werken met mensen die het moeilijk hebben en daar kun je als horecamedewerker ontzettend veel voor betekenen.’
Zo’n 47 uitvaartverzorgers besteden wekelijks acht uur aan het opbouwen van zichtbaarheid en vertrouwen in hun regio – zodat zij het aanspreekpunt worden voor niet-verzekerden. Managers Robbert-Frank Peijnenburg en Dineke van den Bosch vertellen ons wat dit precies inhoudt én hoe ze de uitvaartverzorgers ondersteunen in die rol.
Een studente Communicatie die een bijbaantje zoekt, zal doorgaans niet meteen aan de uitvaartbranche denken. Toch bleek de functie van horecamedewerker bij DELA voor Eva Boerjan een match made in heaven. Bij crematorium Seterse Heide in Oosterhout vond ze flexibele werktijden, mogelijkheden tot groei, én diepgang.